Schimbarea vine cu scopul de a incuraja comertul si de a resuscita partea financiara a companiei conduse de Mark Zuckerberg.
In total, 7 retaileri pot in acest moment sa isi prezinte produsele pentru americani, caci doar in SUA se testeaza deocamdata noul sistem. Dintre cei 7, cel mai cunoscut brand este Victoria’s Secret.
Cei pentru care butonul Want este activ, pot sa isi creeze asa-numitele “Wishlist”, adica liste care contin obiectele pe care si le doresc. Vor avea la dispozitie produse dintre cele mai diverse, de la articole vestimentare, pana la mobila. Preferinta apare pe Cronologie (Timeline) si poate fi vazuta de prietenii prietenilor utilizatorului.
Pe langa butonul “Want”, va exista si un buton intitulat “Collect”, care le va permite membrilor retelei sa isi creeze colectii virtuale de produse, pe care le pot vedea doar prietenii lor, potrivit memeburn.
E de la sine inteles ca aceasta schimbare ii va ajuta pe utilizatorii de Facebook sa cumpere mai simplu produsele prezentate. Cu toate acestea, zvonurile ar fi ca reteaua de socializare nu ar primi comision din aceste operatiuni.