Povești de succes – o campanie despre oameni puternici

flyer

Forum Group lansează spre finalul proiectului ”Și noi avem dreptul la muncă!” o campanie video on-line cu poveștile unor oameni care au reușit să depășească barierele discriminării în viața personală și profesională. Fie că sunt persoane de etnie romă sau persoane cu diferite tipuri de dizabilități, acești oameni sunt exemplul cel mai bun că dizabilitatea sau etnia nu trebuie considerate piedici în obținerea unui loc de muncă sau unei vieți ca a celorlalți.

Scopul celor zece testimoniale motivaționale este acela de a îmbunătății imaginea persoanelor cu dizabilități și persoanelor de etnie romă, prin prezentarea poveștilor lor. Personajele povestesc despre cum au depășit barierele discriminării, dar și modalitatea prin care au reușit să aibă succes în business și în viața personală.

Videoclipurile pot fi găsite pe pagina de YouTube a Forum Group și pot fi un instrument de lucru pentru oricine își dorește să folosească această resursă ca o încurajare pentru cât mai mulți oameni care se confruntă cu discriminare pe piața muncii dar și în societate.    Videoclipurile au fost realizate în cadrul proiectului „Și noi avem dreptul la muncă!”, proiect care are ca obiective creșterea gradului de incluziune a persoanelor cu dizabilități și a persoanelor de etnie romă, eliminarea barierelor cu care aceștia se confruntă în obținerea unui loc de muncă și integrarea lor în societate. Peste 800 de persoane de etnie romă și persoane cu dizabilități au beneficiat de formare profesională în cadrul. Proiectul „Și noi avem dreptul la muncă!” este implementat în parteneriat cu Forum Group, în calitate de beneficiar, CPE – Centrul Parteneriat pentru Egalitate, Eduteco și Agenția de Consultanță în Afaceri, în regiunile Bucureşti – Ilfov, Sud – Muntenia și Nord – Vest, desfășurându-se în perioada aprilie 2014 – noiembrie 2015.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.