Femeile de afaceri din România investesc în centre educaționale

Din anii 2000 încoace, din ce în ce mai multe femei din România s-au lansat în afaceri, dețin funcții de top management, iar domeniul în care acestea excelează este strâns legat de educație.

11040364_10152834818478515_1655266271_nConform unui studiu intern realizat de compania internațională Helen Doron English, 66% dintre top managerii subsidiarelor și francizelor din lume sunt femei, iar 70% din cei 90 de Master Francizori și 90% din cele 800 de Centre de Educație din lume sunt deținute și conduse de reprezentantele sexului frumos.
Specialiștii în educație și psihologii sunt de părere că femeile sunt mai indicate să conducă centre educaționale, în comparație cu bărbații, deoarece acestea pot lucra mai ușor cu copiii, relația pe care o construiesc cu profesorii este una mai mult de colaborare decât de subordonare. De cealaltă parte, barbații au setate relațiile profesionale în funcție de subordonare și mai puțin de colaborare. În centrele educaționale, spun specialiștii, lucrul cu copiii trebuie să se focuseze pe toleranță, rabdare și stres minim.

O femeie poate avea succes în afaceri, într-o lume condusă de bărbați
Antreprenorul și specialistul în educație Ștefania Filip consideră că o femeie poate avea succes în afaceri, într-o lume condusă de barbați, tot ce trebuie să facă este să găsească o motivație foarte puternică pentru independență și succes. “De regulă, copiii noștri sunt o motivație foarte puternică pentru independență și succes, iar eu am acest avantaj, de a avea 2 copii, pentru care îmi doresc tot ce-i mai bun în domeniul educatiei și care să crească în acest mediu plin de bogația cunoașterii”, afirmă Ștefania Filip, coordonatorul Helen Doron English pentru zona de Sud-Est. Totodată femeia de afaceri afirmă că “atunci când avea câțiva ani băiețelul meu, nu voia sa spună în limba engleză decât “No English”, pentru a-mi semnala în acest mod că încercările mele și ale “grădiniței” de a-l învăța limba engleza nu se potriveau deloc cu vârsta și preocupările lui”. Factorul declanșator care l-a determinat copil să treacă de la “No english” la două certificate Cambridge la limba engleză a fost găsirea unei metode potrivite pentru vârsta lui, iar una dintre cele mai eficiente metode a găsit-o la profesorul și lingvistul britanic Helen Doron. “Am implementat celebra metodă a profesorului Helen Doron în România, în cadrul mai multor centre educaționale pentru limba engleză, iar rezultatele au fost uimitoare, peste 200 de copii din centrul educațional condus de mine au asimilat mult mai ușor această limbă, prin această metodă specifică”, afirmă antreprenorul Ștefania Filip.

Femeile pot investi într-un centru educațional pentru copii. Ce pași trebuie să urmeze?
“Un centru educațional pentru copii este o afacere pentru o femeie dornică de independență și de creare de valoare pentru familia și pentru comunitatea sa. În cazul Helen Doron English vorbim despre o franciză, adica există deja un know-how, o bază de cunoștinte, de materiale pedagogice și de business pe care această persoană le primește din partea francizei și pe care le poate exploata în avantajul său”, declară Ștefania Filip.
Primul pas pe care îl poate face o femeie pentru a dezvolta o astfel de afacere este să aplice pentru franciză prin completarea formularului din pagina “francizare” de pe site-ul oficial, www.helendoron.ro. Mai departe, solicitantul va fi contactat de coordonatorul local pentru a evalua împreună oportunitatea de afacere și pentru a dezvolta planul de afaceri. Odată finalizat, acesta este supus aprobării Helen Doron International, după care se poate semna contractul de franciză, va putea alege locația și poate începe toate demersurile pentru deschidere.

De ce sistemul de tip franciză este mai puțin riscant decât o afacerea pornită “de la zero”?
Franciza înseamnă risc minim pentru investitor pentru că vine cu informații probate din domeniul de activitate de care se ocupă atât la nivel pedagogic, cât și la nivel operational, consideră antreprenorul Ștefania Filip. De asemenea, franciza vine cu un nume/brand cunoscut, care are deja un capital de încredere din partea consumatorilor, deci va genera creștere în timp mai scurt. “În cazul Helen Doron English, franciza vine cu o metodă pedagogică unică și cu un sistem de training pentru profesori care asigură calitatea serviciului, cu materiale educaționale unice și exclusive și, totodată, cu rezultate dovedite la nivel internațional. Francizații Helen Doron English primesc exclusivitate pe o zonă geografică clar definită, cu o populație între 25.000 și 100.000 de locuitori pentru folosirea metodei și a materialelor în centrul educațional propriu și în orice altă locație frecventată de copii din zona asignata”, declară Ștefania Filip, coordonatorul Helen Doron English pentru zona de Sud-Est.

În cât timp de la investiție se simt rezultatele?
Antreprenorul afirmă că, în funcție de cheltuielile operaționale, un centru educațional Helen Doron English începe să genereze profit după o perioadă cuprinsă între 6 luni și un an. “Pentru mine, adevarata creștere a venit în al doilea an școlar, iar tendința s-a menținut constantă până acum, având între 50 și 70 de noi înscrieri la fiecare început de an scolar”, declară coordonatorul centrului educațional Helen Doron English, Ștefania Filip.
Helen Doron English este o instituție internațională cu un succes de 30 de ani în predarea limbii engleze pentru copii de la 0 la 18 ani . Peste 2 milioane de copii din intreaga lume vorbesc astăzi engleza datorită Helen Doron English.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.