Solidare cu valorile estetice ale iubitorilor de licori magice 100% naturale, sucurile Profructta „se dau de 3 ori peste cap” şi capătă straie noi, asemenea eroului din poveste. Cu un vizual modern şi împrospătat, universul brandului 100% românesc Profructta râmâne loial filosofiei sale cu acelaşi respect pentru natură şi energia roadelor satului românesc.
Acelaşi gust, altă etichetă
Fiecare sticlă dezvăluie în continuare gusturile 100% naturale ale fructelor care intră în compoziţia sucurilor pline de energie sănătoasă.
Noua etichetă traduce autentic prospeţimea produselor printr-un vizual în care contrastul culorilor puternice pune în valoare roadele ce se regăsesc în fiecare suc Profructta. Motivul tradiţional specific zonei Câmpulung Muscel şi satelor româneşti din apropiere, care alimentează sucurile cu materia primă sănătoasă, se integrează subtil în backgroundul etichetei susţinând potenţialul sucurilor 100% naturale. Detaliul „produs românesc”, cu acelaşi motiv tradiţional, conectează şi mai mult produsul la provenienţa fructelor şi la procesul de fabricaţie.
Profructta – valori puternice, produse de calitate
Sucurile de mere, pere, vişine, cireşe, fructe de pădure şi mixul între acestea reprezintă o sursă bogată de stare de bine şi un ajutor isteţ pentru un stil de viaţă sănătos. Garanţia unor produse de calitate superioară este setul puternic de valori sănătoase cu respect pentru mediu, pentru micii producători şi consumator, acum autentificată prin certificările ISO, una dintre cele mai importante fiind 22000:2005 – „Sistem de management al siguranţei alimentului”.
Sucurile Profructta cu noul vizual cuceresc oraşul cu gustul lor inconfundabil de livadă şi pot fi găsite în reţeaua de magazine Mega Image, hypermarket-urile Cora, Auchan Piteşti şi Cotroceni, patiseriile Paul, reţelele Ted’s şi 1 Minute, restaurantul DADA, în hotelurile Marriott şi Double Tree by Hilton, săli de fitness, spa-uri şi alte locaţii partenere.
Detalii pe www.profructta.ro si pe pagina www.facebook.com/profructta .