Perioada pandemiei îi face pe creatorii și artizanii din România să găsească modalități inedite de a ajunge la cumpărătorii lor. Marieta Kojanov, creatoarea brandului de accesorii handmade Ralitza Tailoring, a susținut prima sesiune live de cumpărături pe o rețea de socializare. Timp de mai bine de o oră Marieta Kojanov și Dan Lucian Govella au prezentat produsele lor într-un eveniment pentru publicul virtual. Și-au folosit propriul living și l-au transformat într-un adevărat showroom. Astfel, clienții au putut face comenzi în direct, au putut afla detalii depre șepcile vândute la promoție, dar și despre alte accesorii manufacturate în micul atelier de familie de la Predeal.
De unde apărut ideea?
“Pentru că nu mai putem participa la târguri și nu mai putem avea întâlniri directe cu clienții noștri, fiind și în această perioadă de distanțare socială, ne-am gândit la noi modalități prin care să ajungem la publicul românesc, dar și internațional, căci avem clienți și în afara României. Am folosit o tabletă și am realizat un cadru de expoziție chiar în livingul nostru de la Predeal, unde avem și atelierul. Am încercat să fim inventivi și să trecem peste barierele pe care această situație ni le-a impus nouă, micilor artizani. Cei care au afaceri mici de familie știu cât de complicat este să ajungi la public, dacă nu ai un loc pentru expunerea produselor. Am gândit că putem să folosim internetul în avantajul nostru și chiar a fost un exercițiu excelent pentru noi,” spune Marieta Kojanov, creatoarea Ralitza.
Evenimentul realizat de Ralitza vine și ca un semnal de încurajare pentru cei care înțeleg ca e important să susțină mărcile fabricate în România, mai ales în această perioadă dificilă.
“Dacă în anumite domenii sau în țările din Occident artizanii primesc suport din partea autorităților, în România este mult mai complicat. Noi, cei cu business-uri mici, a trebuit să ne adaptăm la tot ceea ce este digital și să învățăm să ne comercializăm produsele online folosind toate mijloacele: website-ul nostru www.ralitza.ro, paginile de Facebook și Instagram. Toți micii producători trebuie să învețe să transfome această pandemie în avantajul lor,” spune Dan Lucian Govella, Manager Magazin Online Ralitza.
Sesiunile online de cumpărături și reduceri vor continua
Sesiunile online de cumpărături marca Ralitza vor continua lunar pe pagina de Facebook, unde cei intersați pot participa și comanda accesorii bărbătești dar și dedicate doamnelor. Sesiunea de cumpărături live poate fi vizionată aici.
Despre Ralitza Tailoring
Ralitza este un brand 100% românesc de accesorii pentru bărbați și femei, realizate la comandă. Atelierul Ralitza a luat ființă ca urmare experienței de 25 ani a Marietei Kojanov în arta croitoriei la mărci precum Bigotti, Artigiani, Massini. Colecțiile Ralitza Tailoring pot fi găsite pe site-ul www.ralitza.ro sau pe pagina de Facebook Ralitza Tailoring.