Premiile Radar de Media sunt singurele premii acordate de catre o publicatie online industriei mass media din Romania.
Nominalizarile si castigatorii sunt desemnati in exclusivitate de catre publicul cititor.
Structura editoriala a publicatiei Radar de Media evidentiaza in totalitate categoriile care vor fi premiate. Plecand de la premiza ca Radar de Media ofera informatii din domeniile televiziune, all media (presa scrisa, presa online, publicitate, radio, etc) si showbiz au fost gandite si categoriile participante a editiei din acest an.
Tinand cont de multitudinea de productii media vom acorda premii de doua ori pe an. Editia Premiilor Radar de Media din Primavara va evidentia produsele media din sezonul toamna-iarna 2013, iar editia Premiilor Radar de Media din Toamna va evidentia produsele media din sezonul primavara-vara 2014.
Respectand traditia din anii precenti, procesul de selectie si votare se va desfasura exclusiv pe platforma www.radardemedia.ro . In faza de selectie cititorii au oportunitatea sa propuna nominalizari pentru categoriile stabilite de catre Radar de Media. Apoi, dupa perioada de votare preliminara primele 10 nominalizari de la fiecare categorie merg in finala unde cititorii vor avea posibilitatea sa vada procesul de votare cu rezultate partiale. In ultima sapatamana de vot (perioada stabilita), votul va fi secret. Rezultatele finale si castigatorii vor fi premiati in cadrul Galei de decernare a Premiilor Radar de Media care se va desfasura in primavara anului 2014.
Iata calendarul de desfasurare a Premiilor Radar de Media, editia Primavara 2014.
FAZA 1.
START PREMIILE RADAR DE MEDIA , EDITIA PRIMAVARA 2014
Anuntarea evenimentului, calendarul de desfasurare si perioada de votare;
Transmiterea catre mass-media a comunicatului de presa.
Perioada de desfasurare: 6 ianuarie 2014
FAZA 2-
SELECTIA NATIONALA A NOMINALIZARILOR + PRIMA FAZA DE VOTARE (SEMIFINALA)
In aceasta perioada cititorii pot propune nominalizari pentru fiecare categorie in parte care vor fi votate in faza preliminara (semifinala)
Perioada de selectie si votare: 7 ianuarie – 7 februarie 2014
Cele 15 de categorii sunt:
DOMENIU TELEVIZIUNE
1. CEL MAI BUN SHOW DE DIVERTISMENT ( emisiune cu frecventa saptamanala)
2. CEA MAI BUNA EMISIUNE (emisiune cu frecventa zilnica)
3. CEA MAI BUNA EMISIUNE INFORMATIVA (emisiune de reportaje, anchete, talk show, pamflet,etc.)
4. CEL MAI BUN REALITY SHOW/SERIAL TV/SITCOM
5. CEL MAI BUN PREZENTATOR TV (CUPLU)
ALL MEDIA
6. CEL MAI BUN POST DE RADIO ONLINE
7. CEA MAI BUNA PLATFORMA DE STIRI
8. CEL MAI BUN BLOG
9. CEA MAI BUNA REVISTA
10. CEA MAI BUNA VOCE DE RADIO
SHOWBIZ
11. CEL MAI BUN ACTOR/ CEA MAI BUNA ACTRITA
12. CEA MAI BUNA MELODIE A SEZONULUI
13. CEL MAI BUN PRODUCATOR MUZICAL/ CASA DE PRODUCTIE
14. CEA MAI SEXY VEDETA FEMININA
15. CEA MAI SEXY VEDETA MASCULINA
Faza 3.
FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA, EDITIA PRIMAVARA 2014
Timp de mai bine de o luna cititorii vor avea posibilitatea sa-si aleaga preferatul din cei 10 finalisti alesi in urma semifinalei.
Perioada de votare: 8 februarie – 8 martie 2014
DECERNAREA PREMIILOR RADAR DE MEDIA, EDITIA PRIMAVARA 2014 va avea loc in a doua sapatamana din luna martie, unde castigatorii isi vor primi trofeele si diplomele intr-un cadru festiv.
Politica anti frauda:
Aducem la cunostiinta cititorilor ca au posibilitatea sa voteze intr-o faza o singura data (IP unic).
Redactia Radar de Media isi rezerva dreptul de a anula anumite sectiuni de votare care reprezinta o posibila frauda (vot multiplu, vot routabil).