Joi, orașul Constanța se va transforma în polul distracției de la Malul Mării Negre. The Script, Armin van Buuren, Aloe Blacc, Axwell&Ingrosso, Hardwell, John Newman, Steve Angello, Steve Aoki și mulți alții vor urca pe cele 7 scene ale celui mai mare festival de pe litoralul românesc, NEVERSEA.
La prima ediție a festivalului, peste 153.000 de participanți au trăit experiențe unice pe plaja NEVERSEA din Constanța. La ediția din acest an, în cele patru zile de festival este așteptat un trafic de peste 250.000 de persoane din țară și din străinătate, dar și peste 200 dintre cei mai buni artiști ai momentului.
SISTEM INTEGRAT DE ACCES LA FESTIVALUL NEVERSEA!
În 2018, toți festivalierii au posibilitatea să parcurgă în avans, online, o parte a procesului de check-in, câștigând astfel timp la intrarea în festival. Începând din data de 28 iunie 2018, festivalierii pot accesa aplicația Neversea sau site-ul neversea.com și se pot înregistra cu o adresa de email pentru completarea procesului de check-in. Fanii trebuie să completeze cu atenție datele solicitate în formular, apoi să urmeze pașii și să efectueze procesul de check-in. Aceștia vor putea efectua check-in-ul și pentru prietenii lor dacă pe respectiva adresa de email au fost cumpărate mai multe abonamente de festival. Este important de reținut faptul că doar persoana înregistrată în formularul de check-in va putea să primească brățara de festival în baza abonamentului. Procesul de check-in va salva participanților la festival timp important și le va oferi acces la funcția de alimentare online cu bani a brățărilor de festival. Suma încărcată de festivalier pe brățară va deveni activă în momentul în care aceștia o vor primi de la corturile de check-in, în urma prezentării biletului de acces.
Odată ajunși în zona festivalului, primul și cel mai important lucru pe care trebuie să-l facă fanii festivalului este să schimbe biletul într-o brățară de festival la unul din punctele de check-in. Organizatorii au pregătit un program prelungit pentru corturile de check-in, acestea fiind deschise și în zilele pre-festival, în 3-4 iulie 2018, în intervalul orar 14.00 – 23.00, urmând ca în zilele de festival intervalul să fie 12.00 – 08.00.
Pentru acest lucru este obligatoriu să aiba un bilet valid și un act de identitate valabil. În cazul în care fanii au finalizat procesul de check-in online, aceștia se vor putea îndrepta spre fast lane-urile dedicate, cu biletul pentru care s-a făcut deja check-in online. Tinerii sub 18 ani vor avea nevoie, pe lângă bilet și actul de identitate, și de documentul care atestă acordul părinților care poate fi găsit pe neversea.com. Accesul minorilor sub 14 ani este permis doar pe baza unui bilet valid și însoțit de un părinte.
SISTEM DE PLATĂ LA FESTIVALUL NEVERSEA!
La fel ca și anul trecut, cel mai bun sistem de plată utilizat până acum de peste 2.500.000 de oameni în festivalurile din întreaga lume, Festipay, va fi implementat în această vară într-o formula integrată cu sistemul de acces la NEVERSEA. Acest sistem integrat care aduce mai multă siguranță pentru festivalier este pus la dispoziție de Raiffeisen Bank, banca oficială a festivalului și VISA, cardul oficial al festivalului. Pentru acest eveniment, festivalierii vor avea la dispoziție o brățară din țesut textil cu un chip RFID integrat.
Împreună cu Raiffeisen Bank și VISA, organizatorii festivalului NEVERSEA, au pregătit peste 60.000 brățări de acces cu sistemul de plată integrat. În perimetrul festivalului, vor exista 50 de puncte de încărcare a brățărilor, iar pentru a evita cozile și aglomerările, organizatorii recomandă festivalierilor încărcarea brățărilor înainte de festival, după parcurgerea procesului de check-in, de pe site-ul neversea.com. Această modalitate de încărcare a brățărilor va fi disponibilă și în timpul festivalului și va putea fi accesată direct din aplicația mobilă NEVERSEA. Festivalierii care vor să folosească banii cash pentru încărcarea brățărilor trebuie să știe că în perimetrul festivalului va exista 1 ATM al Raiffeisen Bank.
Banii de pe instrumentele de plată pot fi recuperați pe toată perioada festivalului doar numerar, de la orice CREDIT POINT, până cel târziu, luni, 9 Iulie 2018, ora 10.00. Majoritatea căsuțelor CREDIT POINT vor fi deschise în intervalul 12.00 – 06.00, iar in zonele cele mai frecventate căsuțe vor rămâne deschise NON-STOP.
Line-up-ul final al festivalului NEVERSEA, dar și programul pe zile, ore și scene poate fi consultat pe site-ul www.neversea.com. Organizatorii festivalului menționează faptul că programul poate suferi modificări.
CEA MAI IMPRESIONANTĂ PRODUCȚIE A UNUI EVENIMENT LA MALUL MĂRII NEGRE!
Peste 4 000 de persoane lucrează în producția efectivă a festivalului NEVERSEA, dintre care peste 500 sunt voluntari. În ceea ce privește logistica festivalului, cifrele sunt impresionante: peste 250 de camioane necesare pentru transportul logistic. Scena principală are 20 metri înălțime, peste 80 de metri baza și o creștere de peste 30 la sută a ecranelor led și a efectelor speciale. Perimetrul festivalului este împrejmuit de 5 km de gard. Pentru grafica și designul tuturor scenelor s-au adunat peste 600 de ore de muncă a peste 20 designeri și arhitecți, ce au contribuit la crearea universului NEVERSEA din acest an. Pentru protecția plajelor se folosesc peste 10.000 mp de podele de lemn și peste 8.000 mp de podele protecție trafic greu. Organizatorii folosesc 22 de generatoare electrice pentru a acoperi întreaga zonă, însumând 4,5 MW putere instalată, adică consumul unui oraș de 40.000 de locuitori din România. Cablurile electrice care se vor folosi au greutatea de aproximativ 12 tone, iar lungimea lor, dacă ar fi să le punem cap la cap este de circa 30 kilometri. Toate acestea sunt conform standardelor tehnice internaționale de utilizare în medii speciale-mobile.
MĂSURI DE SIGURANȚĂ ÎN PERIMETRUL FESTIVALULUI!
Peste 1600 de jandarmi, polițiști, pompieri și medici se vor asigura în cele 4 zile și 4 nopți de festival că sunt respectate măsurile de siguranță. În plus, in festival vor exista și 300 de agenți de securitate privați. În perimetrul festivalului vor fi amplasate și două spitale de campanie SMURD și 3 puncte de prim ajutor.
SCHIMBARE ABONAMENT/BILET CU BRĂȚARA DE FESTIVAL!
Odată ajunși în zona festivalului, primul și cel mai important lucru pe care trebuie să-l facă fanii festivalului este să schimbe biletul într-o brățară de festival la unul din punctele de check-in. Organizatorii au pregătit un program prelungit pentru corturile de check-in, acestea fiind deschise și în zilele pre-festival, în 3-4 iulie 2018, în intervalul orar 14.00 – 23.00, urmând ca în zilele de festival intervalul să fie 12.00 – 08.00.
Pentru acest lucru este obligatoriu să aibă un bilet valid și un act de identitate valabil. În cazul în care fanii au finalizat procesul de check-in online, aceștia se vor putea îndrepta spre fast lane-urile dedicate, cu biletul pentru care s-a făcut deja check-in online. Tinerii sub 18 ani vor avea nevoie, pe lângă bilet și actul de identitate, și de documentul care atestă acordul părinților care poate fi găsit pe neversea.com. Accesul minorilor sub 14 ani este permis doar pe baza unui bilet valid și însoțit de un părinte.
În perimetrul festivalului este interzisă intrarea cu următoarele obiecte: ghiozdane, droguri, sticle, biberoane, lasere, genți, spray-uri, cuțite, arme, obiecte contondente, articole pirotehnice, mâncare și băuturi, animale, umbrele (în caz de ploaie se recomandă folosirea pelerinelor), materiale inflamabile sau explozive, aparate foto sau video profesionale, inclusiv orice tip de aparat DSLR, orice tip de obiecte care îi pot răni pe alți participanți.
Este permis accesul cu: poșetă/borsetă (dimensiunea maximă permisă 21cm x 29cm) medicamente, insulină, picături uz medicinal, spray inhalator pentru astm. Orice astfel de produse sunt premise doar dacă sunt însoțite de scrisoare medicală sau orice alt document înlocuitor acesteia și cu maxim o doză zilnică. Pentru întreaga listă de obiecte permise și interzise în perimetrul festivalului, participanții pot consulta regulamentul de pe site-ul www.neversea.com.
TRANSPORT ÎN COMUN ȘI RESTRICȚII DE CIRCULAȚIE!
Pentru ca circulaţia în oraş şi în staţiunea Mamaia să nu se blocheze pe perioada celor patru zile în care se va desfăşura marele eveniment, Regia Autonomă de Transport în Comun din Constanţa va suplimenta oferta de transport cu o linie SHUTTLE BUS, ”NEVERSEA” cu plecare din Mamaia spre Portul Tomis . Autobuzele vor circula non stop, în perioada 5-9 iulie, pe traseul: Mamaia (Hotel Caraiman), B-dul Mamaia, B-dul Tomis, Str. Traian, Poarta 2 Port, Str. Termele Romane, B-dul Elizabeta, Str. Remus Opreanu, Port Tomis şi retur, Str. Remus Opreanu, Port Tomis, B-dul Elizabeta, Str. Traian, Str. Mihai Viteazu, B-dul Mamaia, Staţiunea Mamaia. Autobuzele care deservesc aceasta linie vor circula începând cu data de 05 iulie 2018, ora 08.00 pana pe 09 iulie 2018 ora 09.00.
Intervalul de succesiune va fi între orele 08.00-24.00 de 10 minute, iar între 24.00-08.00 de 16 minute. Tot pentru perioada festivalului “NEVERSEA” vor fi prelungite liniile 42, 44, 48, 51, 101C până în portul Tomis, iar în intervalul 05.08.2018, ora 09:00 şi 09.08.2018, ora 09:00 programul de transport va fi non stop. Pentru aceasta perioada, liniile 2-43 și 5-40 vor circula și în intervalul orar 24.00 – 05.00 cu o succesiune de 30 minute.
Toţi cei care vor să se deplaseze la festival pot să achiziţioneze abonamente RATC pentru 24 ore la preţul de 5 lei, dar şi abonamente pentru 7 zile la preţul de 30 lei. De asemenea, călătoria se poate achita şi prin SMS, la numărul 7475, iar în portul Tomis va fi amplasat punct de vânzare bilete R.A.T.C. cu program non-stop.
De joi, 5 iulie şi până luni, 9 iulie vor fi închise circulaţiei, următoarele artere: strada Traian cu Valea Portului; Poarta 1; sensul giratoriu Traian cu strada Termele Romane; strada Traian cu bulevardul Tomis; strada Negru Vodă cu strada Ecaterina Varga; strada Yokohama, strada Salonic și strada Belvedere; strada Negru Vodă cu strada Mircea cel Bătrân; strada Mircea cel Bătrân cu strada Smârdan; strada Mircea cel Bătrân cu strada Decebal; strada Mircea cel Bătrân cu strada Eroilor; strada Bucovina cu strada Eroilor. Parcarea autovehicolelor pe bulevardul Elisabeta va fi interzisă pe perioada 03 – 09 iulie, iar riveranilor li se vor distribui permise de acces pentru a putea trece de filtrele instituite de autorităţi. De asemenea, se va interzice accesul taxiurilor, mijloacelor de transport particular (autoturisme, microbuze, maxi-taxi) în interiorul perimetrului de siguranță cu excepția autobuzelor RATC autorizate să efectueze cursele speciale.
Partenerii principali ai festivalului sunt: Kaufland, Raiffeisen Bank, Orange împreună cu Samsung, 5 Minute de Libertate, Ursus și Pro TV. O susținere majoră vine și din partea Ballantines, Coca Cola, VISA, CEZ, UNIQA Asigurări, Kiss Fm și Republica, dar si celalalte companii care ne sunt alături în fiecare an și care ocupă un loc la fel de important în comunicarea și acțiunile noastre din timpul anului.