Peste 20 de aplicatii si solutii de business vor fi lansate la Internet & Mobile World 2013

Internet and Mobile World

Internet and Mobile WorldInternet & Mobile World 2013 (IMWorld 2013), cel mai mare eveniment „business to business”, dedicat solutiilor digitale, mobile si de software din Romania, va gazdui lansarea a peste 20 de aplicatii si solutii de business, destinate marilor companii, proprietarilor de magazine online, dar si micilor intreprinzatori.

La aceasta a doua editie a IMWorld, dezvoltatorii se concentreaza pe aplicatii pentru tablete si telefoane mobile, pe programe de tip CRM, pe aplicatii pentru plati online, pe comunicarea “machine to machine” sau pe cloud computing.

Partenerii principali ai Internet & Mobile World 2013 sunt COSMOTE Romania si Romtelecom Business Solutions, care sunt totodata si Business Software Partners. „Este o ocazie foarte buna sa aflam si, la randul nostru, sa va aratam, cu ce solutii digitale intampinam viitorul. In ceea ce ne priveste, pariul nostru este ca afacerile se muta in „nor”. Cu alte cuvinte, ca solutiile cloud sunt cele care vor asigura flexibilitatea, precum si o eficienta a costurilor care ajuta orice companie sa creasca in continuare, mai ales daca sunt completate de servicii telecom adaptate nevoilor fiecareia dintre acestea”, a declarat Vasile Voicu, Director Coordonator managementul Produsului, Segment Business Romtelecom Business Solutions.

La IMWorld 2013, care va avea loc intre 9 si 10 octombrie 2013, la Romexpo Bucuresti, cei 5.000 de participanti vor avea ocazia sa si testeze o serie intreaga de solutii de business, benefice afacerilor sau proiectelor demarate. De exemplu, proprietarii de magazine online, care viziteaza zona expozitionala vor putea vedea cum functioneaza doua aplicatii, special dezvoltate pentru ei. De exemplu, Mediapost Hit Mail va lansa o solutie care preia toata logistica si le permite comerciantilor sa se concentreze doar pe selectia produselor si pe promovare. Mai departe, MODE 360 va introduce o noua tehnologie, care actioneaza ca un studio foto de mici dimensiuni, permitand realizarea fotografiilor unui produs in format 360 de grade intr-un mod rapid si simplu.

Urmatorul nivel in dezvoltarea aplicatiilor pentru taxi este marcat de tehnologia inedita a Stuff We Do Software Development, care ii va ajuta pe clientii companiilor de taximetrie sa contorizeze cursa in paralel cu soferii si sa verifice daca ruta aleasa este cea mai potrivita. Alte puncte forte ale aplicatiei constau in optiunea de securitate cu monitorizare video si/sau cu buton de panica (pentru sofer si/sau client), precum si in optiunea de plata prin NFC (fie prin card bancar contactless, fie prin voucher, cu aceeasi tehnologie).

Una dintre tendintele globale actuale, respectiv aparitia si dezvoltarea caselor si oraselor inteligente sta la baza aplicatiei semnate de Renovatio IT Solutions. Firma va prezenta in premiera sistemul wireless de control al locuintei, tapHOME, prin care aparatele casnice pot fi gestionate prin intermediul unei singure aplicatii mobile.

In acest an, dezvoltatorii prezenti la IMWorld au acordat o importanta deosebita si imbunatatirii programelor de tip CRM (Customer Relationship Management). Mai exact, cei de la EXE Software vor lansa esInsights, un program CRM cu un numar mai mare de functionalitati decat unul obisnuit. De asemenea, pe fondul utilizarii tot mai accelerate a retelelor sociale in mediul de business, beneficiarii solutiei Entersoft Business Suite  vor avea posibilitatea administrarii conturilor de Facebook si Twitter, direct din interfata solutiei CRM.

Printre alte companii prezente cu aplicatii la IMWorld se numara si Decar Studios (o aplicatie special realizata pentru edituri, institutii, universitati, scoli, dar si pentru dealerii de carti digitale, care functioneaza ca un e-learning/e-reader, avand incorporat si un magazin intern de produse), RBC (o aplicatie de plati online, care se realizeaza prin scanarea de QR code-uri si retine istoricul cumparaturilor, oferii detalii referitoare la cheltuieli), Carnation Group (platforma Wootocracy.com, urmatoarea generatie a platformelor de loializare a clientilor, care imbina creativ elemente de “social gamification”) sau Infinit Solutions (o campanie de generare lead-uri in timp real, adresata consumatorului “always on”, conectat si mobil).

„Credem ca aplicatiile si solutiile de business lansate vor demonstra ca Internet & Mobile World este acel loc in care oamenii de afaceri din Romania se aduna pentru a se conecta la realitatea atat de dinamica a solutiilor digitale. Aici este viitorul, aici este cheia multor probleme de care ne lovim in business. Vrem ca publicul de business din Romania sa fie mereu la curent cu tot ce este nou, inovativ, inteligent si eficient”, a declarat Cristian Hossu, Managing Partner al Universum Events, organizatorul Internet & Mobile World 2013.

Anticiparea viitorului si Internetul lucrurilor, tendintele mondiale prezentate “la zi” la Internet & Mobile World 2013

 

Inovatia, anticiparea viitorului, Internetul lucrurilor (“The Internet of Things”  – IoT) si aparitia unor noi forme de explorare a internetului cat mai integrate reprezinta doar cateva dintre tendintele mondiale, care vor fi prezentate oamenilor de afaceri la Internet & Mobile World 2013 (IMWorld 2013).

 „Inovatia si anticiparea viitorului sunt necesare pentru orice companie care doreste sa se dezvolte, iar in deceniul care vine ar putea deveni chiar vitale pentru supravietuirea unui business. In acelasi timp, ‹‹Internetul lucrurilor›› aduce in prim- plan folosirea dispozitivelor inteligente conectate la Internet pentru controlul starii noastre de sanatate, pentru controlul caselor si al oraselor inteligente, in care vom trai”, a declarat Cristian Hossu, Managing Partner al Universum Events, organizatorul IMWorld.

 Tocmai de aceea, Internet & Mobile World 2013 aduce o serie de vorbitori internationali de top la cel mai amplu eveniment „business to business” de solutii digitale din Romania, care se va desfasura in perioada 9-10 octombrie la Romexpo Bucuresti.

Nick Sohnemann, fondator si managing partner al FUTURECANDY, deschide, in prima zi de eveniment, seria seminariilor, prezentand conceptul de “Innovation Hacking”. Sohnemann va vorbi despre inovatie si le va descrie companiilor prezente cum sa anticipeze si sa se pregateasca informational si tehnologic pentru viitor.

Daniel Jurow, un veteran al celebrei agentii R/GA, este un alt vorbitor de exceptie. El este initiatorul unor campanii inovative pentru Verizon Wireless, Barnes & Noble Nook, NIKEiD si Nike Plus, iar R/GA este una dintre cele mai premiate agentii internationale in festivaluri precum Cannes Lions, Clio Awards sau D&AD, apreciata pentru performantele ei in film, televiziune si publicitate digitala. Jurow va vorbi despre importanta construirii unui portofoliu de produse integrate si despre ‹‹Internetul lucrurilor››.

In cea de-a doua zi a evenimentului, va avea loc evenimentul “All things Facebook”, organizat impreuna cu Thinkdigital, care ii va aduce in prim-plan pe Serhad Bolukcu,

Facebook Market Manager for Central and Eastern Europe, si pe Weronika Sobolak, Client Partner CEE, Facebook Global Marketing Solutions.

Alti doi vorbitori de renume sunt Den Odell, directorul departamentului de Web Development al agentiei AKQA (premiata ca “Agentia anului” in 2013 de catre British Interactive Multimedia Association pentru campaniile inovative, dezvoltate pentru NIKE si numita “Agentia digitala a anului” de Adweek in 2011 si 2012) si Chris Heilmann, Principal Evangelist la Mozilla. Odell este autor al unora dintre cele mai impresionante website-uri si aplicatii, pentru clienti precum Audi, Heineken sau Nike. Heilmann va prezenta activitati, componente si instrumente Web, esentiale in 2013 si in viitor.

Accesul la IMWorld se face pe baza de inregistrare prealabila, iar biletele pot fi procurate online pana pe data de 8 octombrie 2013, accesand www.imworld.ro.

IMWorld2

Premiera absoluta la IMWorld 2013: Ochelarii inteligenti de la Google, care te ajuta sa faci afaceri pe strada

Vizitatorii Internet & Mobile World 2013 (#IMWorld2013), eveniment dedicat solutiilor digitale de business, ce va avea loc in Bucuresti intre 9 si 10 octombrie, vor avea ocazia sa testeze in premiera ochelarii inteligenti „Google Glass”. Acesti ochelari reprezinta un gadget de ultima generatie, care poate fi activat prin comanda vocala, actionand ca un mini-computer. Astfel, utilizatorul se poate conecta la internet si la retelele sociale, gadgetul ajutandu-l sa-i recunoasca pe cei cu care se intalneste pe strada sau la conferinte si sa poata face afaceri mai usor. Ochelarii pot fotografia, inregistra video, au optiune de videochat, pot afisa ghiduri GPS ori traduce in timp real textele surprinse in campul vizual sau cuvintele rostite de partenerul de conversatie.

 „Cea de-a doua editie a IMWorld reuneste vorbitori si expozanti de renume international, pentru ca intentia noastra este sa facilitam contactul intre cei mai importanti furnizori de solutii digitale si cei interesati sa le foloseasca in proiectele si afacerile lor. Tocmai de aceea, l-am invitat la acest eveniment pe Nick Sohnemann, fondator si managing partner Future Candy, care va prezenta ochelarii Google, alaturi de analistul Jan-Keno Janssen”, a declarat Cristian Hossu, Managing Partner al Universum Events, organizatorul IMWorld.

 Prezentarea va avea loc chiar in prima zi a evenimentului, pe 9 octombrie 2013, la ora 10:00, iar dupa aceea ochelarii pot fi testati in “Future Corner”-ul expozitiei.

„Alti ochelari ce au la baza o tehnologie revolutionara si care vor fi prezentati, de asemenea, la IMWorld 2013 poarta numele de „Oculus Rift”. Programati pentru lansare la inceputul lui 2014, ochelarii dispun de un vizor stetoscopic 3D si senzori 9DOF si permit utilizatorului sa experimenteze jocurile video dintr-o perspectiva noua si sa intre mai bine in pielea personajelor”, a adaugat Cristian Hossu.

Leap Motion este o alta piesa de tehnologie, care va fi dezvaluita publicului din Romania si care permite controlarea computerului cu ajutorul gesturilor. Dispozitivul creeaza o arie de lucru de o jumatate de metru in jurul calculatorului, iar actiunile din aceasta zona (miscarea mainilor, a degetelor sau a altor obiecte) se transmit direct, nefiind necesar un touchpad ori un mouse sau alte instrumente.

Toate gadgeturile prezentate, precum si alte noutati tehnologice vor fi disponibile pentru testare in „Future Corner-ul” IMWorld, eveniment ce reuneste speakeri internationali de top, consultanti si dezvoltatori de solutii digitale, in doua zile de conferinta si 7.000 de metri de spatiu expozitional. Accesul vizitatorilor se face pe baza de pre-inregistrare, iar biletele „Very Early Bird” ofera un discount de 50% si sunt disponibile pana pe 13 septembrie pe www.imworld.ro.

Google Glass

Date suplimentare despre Internet & Mobile World 2013:

Editia a doua a IMWorld este structurata pe trei arii de business: Marketing Technologies, Mobile and Apps si Business Software si este organizata de Universum Events, care este, de asemenea, si organizatorul „Innovation Summit”, primul eveniment dedicat in exclusivitate inovatiei in business din Romania. La eveniment, sunt asteptati 5.000 de vizitatori si si-au anuntat deja participarea peste 25 de speakeri internationali si 130 de companii furnizoare de solutii de business.

Evenimentul este sustinut de COSMOTE Romania si Romtelecom Business Solutions, in calitate de parteneri principali si sponsori ai Business Software World. Mobile and Apps World Partner este Microsoft si Marketing Technologies World Partner este Saatchi&Saatchi. Sponsorii Internet&Mobile World 2013 sunt: Nokia, S&T Romania, Qualysoft Information Technology, Telcor Communications, Entersoft Romania, Fujitsu, Star Storage, Zitec, MailAgent, Agilio Software, Safetech, Agile Media, MODE360, Transart, BearingPoint, Dynamic Web, Mediapost Hit Mail, Mobixera şi SEO monitor, Liberty Technology Park, Cisco, Bittnet Systems, PayPro Global, Carnation Group, White Image, Romanian Business Consult, Like IT si miniPRIX. Metro Online este partener Office supplies, iar furnizorul oficial de servicii de internet in cadrul evenimentului este Voxility.

Partenerii media sunt Kiss FM, The Money Channel, Getica OOH, Wall-Street.ro, HotNews.ro, AdHugger, Agora, B2B Advertising, Business24.ro, Cariere, Computer world, Comunicatedepresa.ro, Connect, DoingBusiness.ro, Digital Trends, Forbes, Incont.ro, IT Channel, IT TRENDS, Magazinul Progresiv, Market Watch, PC World, Today Software Magazine, Ziare.com si Zona IT. Mai multe informatii gasiti pe www.imworld.ro si pe www.universum.ro.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.