Experience Bucharest, cel mai mare proiect de promovare turistică a Bucureștiului, anunță lansarea platformei on-line și startul înscrierilor la evenimentul care va avea loc în București în perioada 12-16 mai, 2017. Invitația se adresează creatorilor de conținut de travel, bloggerilor, Instagramerilor, specialiștilor în comunicare pe Twitter, vloggerilor naționali și internaționali, jurnaliștilor de travel, persoanelor publice pasionate de călătorii, a căror activitate este urmărită de un număr de peste 10 milioane de oameni din Lumea întreagă.
Cei care doresc să se înscrie pot accesa formularul care se regăsește pe website-ul proiectului www.experience-bucharest.com, la secțiunea Join us.
Criteriile de înscriere pentru participanții Experience Bucharest sunt: o audiență cât mai diversă, un minimum de 10.000 de followeri, cititori, subscriberi pe unul din canalele de social media: blog, pagină de Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, participarea la alte proiecte asemănătoare.
”Ne bucurăm că am reușit să lansăm website-ul proiectului și să dăm startul înscrierilor oficiale pentru Experience Bucharest. Până în prezent, avem confirmați invitați speciali precum Alyssa Ramos, Kristen Sarah, Kate MaCulley, Planet D-Dave and Debbie. Doar aceștia comunică către audiențe de 4 milioane de oameni. Provocarea este să aducem Bucureștiul pe harta destinațiilor turistice preferate din Europa. Săptămânile acestea proiectul va fi promovat la cel mai mare târg de turism din lume, ITB Berlin și la cea mai mare conferință de blogeri, TBEX Jerusalim.”, spune Tudor Maxim, inițiatorul și fondatorul Experience Bucharest.
Proiectul este o inițiativă independentă la care se poate alătura orice autoritate publică sau persoană independentă care își dorește implicarea în promovarea Bucureștiului. Până în prezent și-au arătat susținerea organizații precum UBER, Elevate, Paravion, Federaţia Industriei Hoteliere din România, Pernod Ricard, AUTONOM.
”Vom oferi peste 40 de experiențe și activități în cadrul Experience Bucharest și ne bucurăm atunci când găsim deschidere din partea celor care vor beneficia direct de rezultatul final al acestui proiect important: companiile aeriene, hotelurile, restaurantele, cafenelele, organizatori de tururi care își desfășoară activitatea în București. Partenerii noștri oferă gratuit cazare, locații pentru evenimente, vor asigura mesele și transportul invitaților; practic, Experience Bucharest este despre o implicare comună, voluntară prin care dorim să arătăm că Bucureștiul, România, au multe de oferit”, mai spune Tudor Maxim, fondatorul rețelei de hosteluri din România, Pura Vida.
Cei peste 200 de participanți la Experience Bucharest vor avea parte de zeci de tururi și experiențe de turism alternativ, petreceri de socializare și multe alte experiențe unice. Proiectul va fi deschis de o conferință despre cele mai bune practici de marketing în turism, un eveniment la care vor participa peste 400 de invitați din toate mediile conexe turismului și marketingului. Timp de patru zile, fiecare participant își va putea configura programul, optând pentru participarea la activitățile propuse de organizatorii evenimentului.
Susținători: România Pitorească, Discover Bucharest, IG_Romania, Little Bucharest hostel, Pura Vida Sky Bar&Hostel, Hostel Bucur’s Shelter, AcademiCall, Promovez Romania, FB/FotografiileTale, World Travel Bug, Explore Romania, Romanian Friend, Zmeul Călător, Monica Suma-contribuitor Lonely Planet, Mihaela Rădacină, Always Summer, Radio Deea, team365.
Organizatori tururi și experiențe: Interesting Times, Urban Adventures, Bucharest Jewish Tours, Martin Adventures, Calup, Bucharest Free Walking Tours, Asociatia Cultour, Open Doors, Slow-travel, My Secret Romania, Vanatoarea de comori arhitecturale, Questo, Roaring Romania private Tours, Romania Private Tours – BookToursRomania.