Brandul iconic cu inspiratie din jocul de polo, La Martina, a aniversat 1 an de la intrarea pe piaţa românească în cadrul unui eveniment desfăşurat sub conceptul :Let’s have a night of firsts”. Evenimentul a avut loc in magazinul La Martina din Baneasa Shopping City si a oferit invitatilor o incursiune in istoria de peste 29 ani a brandului, punctand într-un mod inedit împletirea celor două culturi, argentiniană şi românească, printr-un moment de tango argentinian combinat cu dansul Căluşarilor.
La eveniment a fost prezent și esteticianul Kasem Abu-Bakr, dar și Eduard Irimia. Cei doi au îmbrăcat noua colecție La Martina, afișând un look demn de La Belle Epoque, cu baston, pălărie și tot tacâmul.
Evenimentul a fost prezentat de Maria Simion “Wonder Lolita”, iubitul ei, campionul Romanian SuperBike, Cătălin Cazacu fiind brand ambassador La Martina în România.
La Martina este un brand cu rădăcini latine, născut în Argentina în 1985, la iniţiativa lui Lando Simonetti, un argentinian de origine italiană. Simonetti era un împătimit jucător de polo şi a început prin a realiza şei şi cizme, continuând treptat cu tricouri, şepci şi tot ce era nevoie pentru un echipament complet şi o apariţie impecabilă fie pe terenul de polo, fie pentru timpul liber. Brandul a cucerit rapid prin simplitate, calitate şi originalitate pieţele din America, Orientul Mijlociu şi Asia de Sud Est, iar din 2002 pe cea europeană, în prezent existând peste 80 de magazine La Martina în lume.