Burberry a lansat un nou parfum pentru barbati: Brit Rhythm

blank
 "Sexy si provocator, Brit Rhythm este inspirat din andrenalina si energia, pe
care muzica live o transmite publicului", a declarat Cristopher Bailey,
Chief Creative Officer Burberry.

 Burberry-logoDe la soundtrack-uri originale, la show-uri live si evenimente,
Burberry se implica activ in zona muzicii. Prin platforma Burberry
Acoustic, casa de moda britanica sustine si promoveaza tineri muzicieni
cu potential artistic. Nu este de mirare ca George Barnett, liderul
formatiei britanice "These New Puritans" si actrita Suki Waterhouse au
fost alesi sa sustina campania de lansare a parfumului, printr-un clip
ce face referire la atmosfera marilor concerte rock.

 Burberry aduce muzica in viata fanilor adevarati si le ofera acestora
posibilitatea de a castiga "free pass-uri" la trei evenimente muzicale
de amploare, care vor avea loc in luna octombrie, in Londra, New York si
Singapore. Tot ce trebuie acestia este sa intre pe site-ul
www.burberry.com [1], in sectiunea dedicata parfumului, sa se
inregistreze pe site cu un user de platforma sociala (Google +, Facebook
si Twitter). Instantaneu vor primi un "tatuaj" in forma sticlei
parfumului Brit Rhythm pe pagina contului, pe care daca il vor impartasi
cu prietenii lor virtuali, vor intra automat in tragerea la sorti pentru
accesul la unul dintre cele trei evenimente.

 Cristopher Bailey a selectat cativa dintre cei mai talentati fotografi
de pe Instagram care vor realiza instantanee ce vor surprinde spiritul
#ThisisBrit, inclusiv fotografii de le evenimentele Brit Rhythm. Aceste
fotografii vor fi raspandite in timp real pe Internet si pe site-uri
care recomanda evenimente, antrenanad publicul din intreaga lume sa-si
impartaseasca propriile experiente traite in timpul concertelor. Mai
mult, Burberry va colabora cu Noisey (parte a Vice Media) pentru a crea
o platforma dedicata recenziiilor, muzicii si continutului video, care
va incorpora si reteaua Tumblr.

 Odata cu lansarea parfumului Brit Rhythm, Burberry va pune la
dispozitia consumatorilor de moda si o colectie capsula care va avea in
centrul atentiei o jacheta din piele neagra care face referire la notele
parfumului: piele, patchouli, cardamon si lemn de cedru. Parfumul Brit
Rhythm va fi disponibil si in Romania, in magazinul din strada Luterana,
nr 4.

 „Ritmurile britanice" vor prelua „controlul" si asupra celebrelor
magazine Bloomingdale's, din New York si Printemps, din Paris care vor
sustine campania, prin colectii capsula si vitrine dedicate spiritului
din Regatul Unit.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.