Inteligența emoțională, mai importantă decât abilitățile intelectuale sau tehnice

În contextul în care sistemele de educație pun accent exclusiv pe dezvoltarea inteligenței intelectuale, Centrul Gifted Education – prima școală din România pentru copiii și adolescenții supradotați – consideră că, pentru dezvoltarea armonioasă a copiilor, inteligenței emoționale (EQ) reprezintă un indicator cheie, chiar mai important decât abilitățile intelectuale sau cele tehnice.

FS-15sepÎn acest sens, Centrul Gifted Education organizează, între 1 și 2 noiembrie 2014, Programul Porților Deschise, prin care invită copii supradotați să-și înțeleagă, sa-si descopere și să-și gestioneze mai bine propriile emoții prin jocuri si relationare. Programul vine în întâmpinarea lor, în contextul în care cercetări recente evidențiază faptul că inteligența emoțională este mai importantă decât abilitățile intelectuale sau tehnice pe care copiii le dobândesc în decursul anilor.
Programul se adresează copiilor supradotați din România intre 7 si 14 ani. Pentru a se califica la Programul Porților Deschise, copiii sunt invitați să participe la Selecția Finală (http://giftededu.ro/scoala-de-excelenta/selectie) sau la testarea internatională a inteligentei cu WISC IV, până la data de 25.09.2014.

“Anual, Centrul Gifted Education dorește să ofere copiilor supradotați șansa de a intra în contact cu un mediu de hrănire specializat care le va (re)suscita interesul, curiozitatea, le va oferi contactul cu o lume care îi sustine, și îi face constienți că pot mai mult referitor la potențialul propriu. Vor face aceasta prin jocuri și relationare dedicate dezvoltării inteligenței emoționale – o inteligență care poate influența decisiv succesul lor în viață”, declară Monica Gheorghiu, președintele Centrului Gifted Education.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.