Google are primul ONG partener certificat în România

Puțin peste 50% dintre ONG-urile românești aleg să se promoveze online, iar 81,58% dintre acestea nu au aplicat niciodată pentru o finanțare destinată ONG-urilor, majoritatea motivând lipsa de resurse și lipsa de cunoaștere cu privire la modalităților de aplicare.

PartnerBadge-Horizontal Majoritatea oamenilor nu au încredere și nu ajută ONG-urile deoarece acestea nu reușesc să comunice eficient cu grupurile-țintă și comunitățile, se arată în studiul “Cât de prezente sunt ONG-urile printre români?”, realizat de iVOX.ro, în perioada 1-31 martie 2015, pe un eșantion format din 7.713 persoane.
În acest context, Asociația “Europa Digitală” continuă proiectul național “WEB-ONG”, demarat în luna ianuarie 2015, în țara noastră, prin care și-a propus să dezvolte capacitățile de promovare a ONG-urilor, implicit să crească încrederea românilor în organizațiile neguvernamentale. Proiectul prevede construirea paginilor web pentru cele aproximativ 30% dintre ONG-urile care nu dețin website de prezentare, deși acest lucru este obligatoriu atunci când acestea aplică la orice tip de finanțare. Totodată, prin aderarea la proiectul “Web-ONG”, se facilitează accesul ONG-urilor la diverse granturi internaționale, printre care și Google Ad Grants for nonprofits, care oferă organizațiilor o sponsorizare lunară de 10.000 de dolari, pe care o pot folosi pentru publicitatea online în motorul de căutare Google.
În primul trimestru al anului, conceptul “Web-ONG” s-a bucurat de un succes notabil în România, iar Asociația “Europa Digitală” a devenit primul ONG partener certificat Google din țara noastră, având în echipă 5 specialiști Google Certificați, coordonați de președintele Remus Lucuț, de asemenea specialist Google certificat.
“Ne bucurăm foarte mult că proiectul WEB-ONG a avut succes în România, dovadă face faptul că am obținut certificatul de Partener Google și am reușit să integrăm sistemele TIC în activitatea ONG-urilor din România, să creștem rata de absorbție a fondurilor naționale și internaționale oferite pentru dezvoltarea organizațiilor non-profit și, mult mai important, să creștem gradul de încredere a populației în organizațiile neguvernamentale. Drumul nostru nu se oprește aici, mai avem foarte mult de muncă, dar suntem ferm convinși că societatea civilă, reprezentată de ONG-uri, va deveni un factor cheie în ecuația democrației din țara noastră. Prin munca noastră, ne dorim să facilităm interacțiunea și comunicarea între organizațiile non-profit, comunitate, Guvern etc. și să stimulăm coperări între ONG-uri”, declară Remus Lucuț, președintele Asociației “Europa Digitală”.
Înscrierile la proiectul dedicat ONG-urilor se pot face pe website-ul http://europadigitala.ro/web-ong/

Sursă – Asociația “Europa Digitală”, primul ONG Partener Certificat Google din România: https://www.google.com/partners/?sourceid=awo&subid=ro-ro-ha-g_prt-hasearch&gclid=CjwKEAjwotmoBRCc6LWd2ZnkuBYSJACyt2quw4hjLgw0xre84Ndy4ro2J-EnrOJnpZqf3CKlSnodyBoCCKrw_wcB&hl=ro#a_profile;idtf=7739798492;
Sursă rezultate sondaj: http://europadigitala.ro/wp-content/uploads/2015/07/Cât-de-prezente-sunt-ONG-urile.pdf

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.