Jordan Belfort: “Ai doar 4 secunde pentru a convinge un om bogat să te asculte și să cumpere de la tine”.
Peste 800 de oameni de afaceri din România și din alte peste 5 țări i-au urmărit cu mare atenție discursul unuia dintre cei mai persuasivi oameni de afaceri din lume, Jordan Belfort și au afirmat că vor aplica și în viața lor profesională pași recomandați de Lupul de pe Wall Street. Americanul a susținut o conferință de business, în premieră în România, evenimentul fiind organizat de Extreme Training, la Rin Grand Hotel din București, în data de 18 noiembrie.
Mesajul principal transmis de Belfort pentru toți cei care vor să țintească foarte sus în afaceri și vor să dezvolte o relație de afaceri cu un om bogat, au la dispoziție maxim 4 secunde pentru a-i intra în grații. Potrivit Lupului de pe Wall Street, în acest timp un om de succes își poate da seamă dacă discută cu un expert al domeniului sau nu. În trecutul său ca broker, Jordan Belfort a reușit să convingă telefonic foarte mulți oameni bogați să cumpere acțiuni de valoare mică, având o echipă formată inițial din 12 tineri cu o educație medie, dar pe care a reușit să îi instruiască într-un timp record astfel încât să nu rateze aproape niciun client.
Un alt aspect pe care Lupul de pe Wall Street l-a subliniat este atitudinea atunci când conversezi cu un client, în special modul în care reușești să-i transmiți acestuia că ești într-adevăr un expert în domeniul tău de activitate. Modul în care te îmbraci, felul în care vorbești, jargoanele pe care le utilizezi astfel încât interlocutorul să capete încredere în tine, background-ul profesional pe care încerci să-l afișezi subtil – toate acestea sunt semnale pe care le transmitem unui potențial client despre nivelul nostru de expertiză. Toți pașii pe care trebuie să îi urmeze un om de afaceri pentru a-și îmbunătății calitatea discursului, pentru a-i convinge pe clienți să-l asculte și să cumpere de la el, se regăsesc în sistemul “Straight Line Persuasion”, dezvoltat de Jordan Belfort numit și Lupul de pe Wall Street.
Printre clienții lui Jordan Belfort se numără companiile de succes, precum Virgin Atlantic, Deutsche Bank, Symantec, the Royal Bank of Scotland, General Electric, Forbes Manhattan, Investec, Hewlett-Packard, the U.S. Federal Reserve Bank etc.
Extreme Training, organizatorul acestui eveniment, este o companie de training fondată în 2005 și care și-a asumat misiunea de a-și sprijini clienții pentru a obține rezultate remarcabile, oferindu-le acestora (atât clienților corporate cât și persoanelor private) o gamă largă de servicii de formare profesională sau consultanță: de la leadership și management, până la negociere, vânzări, project management, comunicare, resurse umane, public speaking sau time management. În 2013, Extreme Training a organizat conferința Leadership: The Power of Emotional Intelligence avându-l ca invitat pe celebrul Dr. Daniel Goleman, numit părintele inteligenței emoționale.