Instafestival – primul festival dedicat creatorilor de conținut pe Instagram

Numărul utilizatorilor de Instagram crește de la o zi la alta în toată lumea. În luna martie, platforma a trecut pragul de 1 milion de utilizatori în România, mai exact 1,043,850, potrivit statisticilor Instagramology.ro. Pentru că trendul este unul pozitiv, în București, dar și în alte orașe, creatorii de conținut și-au format propria lor comunitate, întâlniri tematice, inițiative independente, susținute uneori și de branduri care încurajează crearea de conținut pe Instagram.

După o serie de evenimente organizate de și pentru instagrammerii români, în București, în luna aprilie are loc în apropierea Capitalei primul festival dedicat creatorilor de conținut pe Instagram. La eveniment vor participa peste 200 de creatori români, care vor surprinde în imagini experiența acestui ”instameet special”.

”Foarte mulți dintre noi ne dorim să ne dezvoltăm pasiunile și căutăm frumosul și originalul în orice. Cam asta se întâmplă și pe Instagram, unde avem o comunitate în creștere, care generează conținut apreciat chiar și la nivel global. Fie că este vorba de o viziune personală sau de un moment unic, fiecare imagine are un mesaj de transmis. Acești oameni talentați care împărtașesc aceste experiențe cu cei care îi urmăresc fac asta din pasiune, sunt oameni activi social, dar își doresc și să se cunoască în offline. Un instameet asta face, aduce la un loc această comunitate. Văzând că foarte mulți își doresc să participe la un asemenea eveniment și intrând în contact cu cei de la Dumbrava Vlăsiei, am realizat că putem transforma această întâlnire într-un festival conceput exclusiv pentru creatorii de conținut de pe Instagram. Pregătirile nu sunt deloc ușoare, mai ales pentru că este vorba de un event-prototip, dar am reușit să avem alături mai mulți parteneri care își doresc să își arate susținerea și să fie prezenți în mod activ pe Instagram”, spune Adrian Dan, inițiatorul și organizatorul proiectului ”Instafestival”. 

Instafestivalul va începe în centrul Capitalei, pentru ca apoi să continue la complexul rezidențial Dumbrava Vlăsiei, o locație situată chiar în inima pădurii Vlăsia, care propune un altfel de stil de viață și relaxare. Peste 20 de brand-uri românești și internaționale, dar și artiști locali vor fotografia, timp de o zi, până la apus, atmosfera de festival pe care fiecare participant o va surprinde în propriul său stil. Printre artiștii care vor cânta la Instafestival se află: Giulia, Jean F. Gavrilă, Delia Rus, Gabriel DT.

Programul zilei de 21 aprilie cuprinde și un Instawalk: Starbucks Reserve Lipscani – Calea Victoriei, apoi participarea la Instafestivalul de la Dumbrava Vlăsiei. Participanții sunt încurajați să folosească hashtagurile sponsorilor dar și o serie de hashtaguri specifice: #instafood #instafun #instalife #instadrinks #instatravel #instafashion#instamusic #instanature #instadesign #instaarchitecture #instafriends

Evenimentul este dedicat exclusiv creatorilor de de conținut pe Instagram, participarea se face în baza unei înscrieri on-line.

Despre organizatori și parteneri

Adrian Dan este un fotograf, blogger și instagrammer român cu peste 12.000 de followers – www.instagram.com/adrian.dan.ro. Este implicat activ în diverse proiecte care au la baza crearea de conținut social media, întâlniri dedicate instagrammerilor, etc.

Sponsor principal: Kaufland.

Alți sponsori: Olympus.

Parteneri: Dumbrava Vlăsiei, X Event Romania, Amway România, Starbucks Reserve Clover Lipscani, Blossom – Floral Design, Donutino, The Slice, Touching ART Cocktail, Bucharest In Art, BonBons by Monica Radulescu, Skullcandy Romania, Dji Romania, Visit Oradea, Limonada lui Iulian, L’arte Del Gusto, Tudor. Personal Tailor, AQUA Carpatica, Benefit Cosmetics, Lemnia, Lelograms, Editura Trei, Universe.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.